АНГЛІЙСЬКА МОВА
Рівні навчальних досягнень
|
Бали
|
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
|
Аудіювання
|
||
I. Початковий
|
1
|
Учень (учениця)
розпізнає на слух найбільш поширені слова в мовленні, яке звучить в
уповільненому темпі
|
2
|
Учень(учениця)
розпізнає на слух найбільш поширені словосполучення в мовленні, яке звучить в
уповільненому темпі
|
|
3
|
Учень (учениця)
розпізнає на слух окремі прості непоширені речення й мовленнєві зразки,
побудовані на вивченому мовному матеріалі в мовленні, яке звучить в
уповільненому темпі
|
|
II. Середній
|
4
|
Учень (учениця)
розпізнає на слух прості речення, фрази та мовленнєві зразки, що звучать у
нормальному темпі. В основному розуміє зміст прослуханого тексту, в якому
використаний знайомий мовний матеріал
|
5
|
Учень (учениця)
розуміє основний зміст поданих у нормальному темпі текстів, побудованих на
вивченому мовному матеріалі
|
|
6
|
Учень (учениця)
розуміє основний зміст поданих у нормальному темпі невеликих за обсягом
текстів, побудованих на вивченому мовному матеріалі, які містять певну кількість
незнайомих слів, про значення яких можна здогадатися
|
|
III. Достатній
|
7
|
Учень (учениця)
розуміє основний зміст поданих у нормальному темпі текстів, побудованих на
вивченому мовному матеріалі, які містять певну кількість незнайомих слів, про
значення яких можна здогадатися, сприймає більшу частину необхідної
інформації, подану у вигляді оціночних суджень, опису, аргументації
|
8
|
Учень (учениця)
розуміє основний зміст стандартного мовлення в межах тематики ситуативного
мовлення яке може містити певну кількість незнайомих слів, про значення яких
можна здогадатися. В основному сприймає на слух експліцитно подану інформацію
|
|
9
|
Учень (учениця)
розуміє основний зміст мовлення, яке може містити певну кількість незнайомих
слів, про значення яких можна здогадатися, а також сприймає основний зміст
повідомлень і фактичну інформацію, подану в повідомленні
|
|
IV. Високий
|
10
|
Учень (учениця) розуміє
основний зміст мовлення, яке може містити певну кількість незнайомих слів,
про значення яких можна здогадатись, а також основний зміст чітких
повідомлень різного рівня складності
|
11
|
Учень (учениця) розуміє
тривале мовлення, яке може містити певну кількість незнайомих слів, про
значення яких можна здогадатися. Уміє знаходити в інформаційних текстах з
незнайомим матеріалом необхідну інформацію, подану у вигляді оціночних
суджень, опису, аргументації
|
|
12
|
Учень (учениця) розуміє
тривале мовлення й основний зміст повідомлень, сприймає на слух подану
фактичну інформацію в повідомленні
|
|
* Обсяг тексту,
рівень складності, лексична та грамматична наповнюваність, тематика текстів
формуються вчителем відповідно до Програмових вимог, для кожного етапу
навчання та типу навчального закладу.
|
||
Читання
|
||
I. Початковий
|
1
|
Учень (учениця) уміє
розпізнавати та читати окремі вивчені слова на основі матеріалу, що вивчався
|
2
|
Учень (учениця) вміє
розпізнавати та читати окремі вивчені словосполучення на основі матеріалу, що
вивчався
|
|
3
|
Учень(учениця) вміє
розпізнавати та читати окремі прості непоширені речення на основі матеріалу,
що вивчався
|
|
II. Середній
|
4
|
Учень (учениця) уміє
читати вголос і про себе з розумінням основного змісту тексти, побудовані на
вивченому матеріалі. Уміє частково знаходити необхідну інформацію у вигляді
оціночних суджень за умови, що в текстах використовується знайомий мовний
матеріал
|
5
|
Учень (учениця) вміє
читати вголос і про себе з розумінням основного змісту тексти, які можуть
містити певну кількість незнайомих слів, про значення яких можна здогадатися.
Уміє частково знаходити необхідну інформацію у вигляді оціночних суджень,
опису за умови, що в текстах використовується знайомий мовний матеріал
|
|
6
|
Учень/учениця вміє
читати з повним розумінням тексти, які можуть містити певну кількість
незнайомих слів, про значення яких можна здогадатися. Уміє знаходити
необхідну інформацію у вигляді оціночних суджень, опису, аргументації за
умови, що в текстах використовується знайомий мовний матеріал
|
|
III. Достатній
|
7
|
Учень (учениця) уміє
читати з повним розумінням тексти, які містять певну кількість незнайомих
слів, про значення яких можна здогадатися; уміє знаходити потрібну інформацію
в текстах інформативного характеру
|
8
|
Учень (учениця) вміє
читати з повним розумінням тексти, які містять певну кількість незнайомих
слів, знаходити й аналізувати потрібну інформацію
|
|
9
|
Учень (учениця) вміє
читати з повним розумінням тексти, використовуючи словник, знаходити потрібну
інформацію, аналізувати її та робити відповідні висновки
|
|
IV. Високий
|
10
|
Учень (учениця) вміє
читати з розумінням основного змісту тексти, аналізує їх, розуміє прочитаний
текст, установлюючи логічні зв'язки всередині речення та між реченнями
|
11
|
Учень (учениця) уміє
читати тексти, аналізує їх і робить власні висновки, розуміє логічні зв'язки
в рамках тексту та між його окремими частинами
|
|
12
|
Учень (учениця) уміє читати
тексти, аналізує їх і робить висновки, порівнює отриману інформацію з власним
досвідом. У повному обсязі розуміє тему прочитаного тексту різного рівня
складності
|
|
Обсяг, тематика,
характер текстів для читання визначаються вчителем відповідно до Програмових
вимог для кожного етапу навчання та типу навчального закладу.
|
||
Говоріння
|
||
I. Початковий
|
1
|
Учень знає найбільш
поширені вивчені слова, проте не завжди адекватно використовує їх у мовленні,
допускає фонематичні помилки
|
2
|
Учень знає найбільш поширені вивчені
словосполучення, проте не завжди адекватно використовує їх у мовленні,
допускає фонематичні помилки
|
|
3
|
Учень (учениця)
використовує в мовленні прості непоширені речення з опорою на зразок,
допускає фонематичні помилки
|
|
II. Середній
|
4
|
Учень уміє в
основному логічно розпочинати та підтримувати бесіду, при цьому
використовуючи обмежений словниковий запас та елементарні граматичні
структури. На запит співрозмовника дає елементарну оціночну інформацію,
відображаючи власну точку зору
|
5
|
Учень (учениця) уміє
в основному логічно побудувати невеличке монологічне висловлювання та
діалогічну взаємодію, допускаючи незначні помилки при використанні лексичних
одиниць. Усі звуки в потоці мовлення вимовляються правильно
|
|
6
|
Учень упевнено
розпочинає, підтримує, відновлює та закінчує розмову у відповідності з
мовленнєвою ситуацією. Усі звуки в потоці мовлення вимовляються правильно
|
|
III. Достатній
|
7
|
Учень (учениця) уміє
зв'язно висловлюватись відповідно до навчальної ситуації, малюнка, робити
повідомлення з теми, простими реченнями передавати зміст прочитаного,
почутого або побаченого, підтримувати бесіду, ставити запитання та
відповідати на них
|
8
|
Учень (учениця) уміє
логічно висловитись у межах вивчених тем відповідно до навчальної ситуації, а
також у зв'язку зі змістом прочитаного, почутого або побаченого, висловлюючи
власне ставлення до предмета мовлення; уміє підтримувати бесіду, вживаючи
короткі репліки. Учень в основному уміє у відповідності з комунікативним
завданням використовувати лексичні одиниці та граматичні структури, не
допускає фонематичних помилок
|
|
9
|
Учень (учениця) уміє
логічно висловлюватись у межах вивчених тем, передавати основний зміст
прочитаного, почутого або побаченого, підтримувати бесіду, уживаючи
розгорнуті репліки, у відповідності з комунікативним завданням використовує
лексичні одиниці та граматичні структури, не допускає помилок
|
|
IV. Високий
|
10
|
Учень уміє без підготовки висловлюватись
і вести бесіду
в межах вивчених тем,
використовує граматичні структури й лексичні одиниці відповідно з комунікативним завданням, не
допускає фонематичних помилок
|
11
|
Учень уміє логічно й у заданому обсязі
побудувати монологічне висловлювання та діалогічну взаємодію, використовуючи
граматичні структури й лексичні одиниці відповідно до комунікативного
завдання, не допускаючи при цьому помилок
|
|
12
|
Учень уміє вільно висловлюватись і вести
бесіду в межах вивчених тем, гнучко та ефективно користуючись мовними
засобами
|
|
*Обсяг монологічного
висловлювання та кількість реплік у діалогічному мовленні, характер і
тематика, лексична та граматична наповнюваність визначаються вчителем
відповідно до Програмових вимог для кожного етапу навчання та типу нз.
|
Письмо
Рівень навчальних досягнень
|
Бали
|
Критерії оцінювання навчальних досягнень
|
Грамотність
Припустима кількість
|
|
|
|
|
орфографічних помилок
|
лексичних, граматичних і стилістичних помилок
|
I. Початковий
|
1
|
Учень (учениця) уміє
писати вивчені слова, допускаючи при цьому велику кількість орфографічних
помилок
|
8
|
9
|
2
|
Учень (учениця) уміє
писати вивчені словосполучення
|
6
|
9
|
|
3
|
Учень (учениця) уміє
писати прості непоширені речення відповідно до комунікативної задачі проте
зміст повідомлення недостатній за обсягом для розкриття теми та інформативно
насичений
|
6
|
8
|
|
II. Середній
|
4
|
Учень (учениця) уміє
написати листівку за зразком, проте використовує обмежений запас лексики та
граматичних структур, допускаючи помилки, які ускладнюють розуміння тексту
|
6
|
6
|
5
|
Учень (учениця) уміє
написати коротке повідомлення за зразком у межах вивченої теми,
використовуючи обмежений набір засобів логічного зв'язку при цьому відсутні
з'єднувальні кліше, недостатня різноманітність ужитих структур, моделей тощо
|
4-5
|
5
|
|
6
|
Учень (учениця) уміє
написати коротке повідомлення/лист за зразком у відповідності до поставленого
комунікативного завдання, при цьому вжито недостатню кількість з'єднувальних
кліше та посередня різноманітність ужитих структур, моделей тощо
|
4-5
|
5
|
|
III. Достатній
IV. Високий
|
7
|
Учень (учениця) уміє
написати коротке повідомлення за вивченою темою за зразком у відповідності до
заданої комунікативної ситуації, допускаючи при цьому ряд помилок при
використанні вивчених граматичних структур. Допущені помилки не порушують
сприйняття тексту, у роботі вжито ідіоматичні звороти, з'єднувальні кліше, різноманітні
структури, моделі
|
4
|
4
|
8
|
Учень (учениця) уміє
без використання опори написати повідомлення за вивченою темою, зробити
нотатки, допускаючи ряд помилок при використанні лексичних одиниць. Допущені
помилки не порушують сприйняття тексту, у роботі вжито ідіоматичні звороти,
з'єднувальні кліше, різноманітні структури, моделі тощо
|
3
|
3
|
|
9
|
Учень (учениця) уміє
написати повідомлення на запропоновану тему, заповнити анкету, допускаючи ряд
орфографічних помилок, які не ускладнюють розуміння інформації, у роботі
вжито ідіоматичні звороти, з'єднувальні кліше, різноманітні структури, моделі
тощо
|
3
|
2
|
|
10
|
Учень (учениця) уміє
написати повідомлення, висловлюючи власне ставлення до проблеми, написати
особистого листа, при цьому правильно використовуючи вивчені граматичні
структури у відповідності до комунікативного завдання, використовуючи
достатню кількість ідіоматичних зворотів, з'єднувальних кліше.
|
2
|
1
|
|
|
11
|
Учень (учениця) уміє
написати повідомлення, правильно використовуючи лексичні одиниці в рамках
тем, пов'язаних з повсякденним життям. Даються при наявності несуттєвих
орфографічних, які не порушують акту комунікації (британський або
американський варіанти орфографії, орфографічні помилки в географічних назвах
тощо)
|
1-2
|
-
|
12
|
Учень (учениця) уміє
подати в письмовому вигляді інформацію у відповідності з комунікативним
завданням, висловлюючи власне ставлення до проблеми, при цьому правильно
використовуючи лексичні одиниці та граматичні структури
|
-
|
-
|
|
* Обсяг письмового
повідомлення, його тематика, структура, повнота розкриття змісту, лексична
насиченість і рівень граматичної компетентності, наповнюваність визначаються
вчителем відповідно до Програмових вимог для кожного етапу навчання та типу навчального закладу
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий